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///DAYANA MENDOZA PARA LA CAMPAÑA MARC NEW YORK'S FIFTY SHADES OF GREY///


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andrewmarc.jpg

Andrew Marc

‘s new ad campaign is based on the popular book of the moment,

Fifty Shades of Grey

. It’s inevitable that this erotic novel is influencing the fashion world! Photographed by Marc’s creative director, Chris Gbur, the ad consists of 2008 Miss Universe winner

Dayana Mendoza

as Anatasia Steele and former Scottish rugby player Thom Evans as Christian Grey. For the campaign, Evans has a low hanging towel while Mendoza wears a zipped down dress. The ads will run in the September and October issues of

Glamour

and

People Style Watch

. Clever marketing!

LES SOY SINCERO? COMO A LOS 30 MINUTOS FUE QUE ME DI CUENTA QUE ERA DAYANA LA DE LA FOTO

:lol::sonrojado::blush:

Publicado

Como dice el articulo, la campaña que es de Marc New York esta inspirada en la novela erotica 50 Shades of Grey (Trilogia que se ha convertido en un best seller este año), no es que asi se llama la campaña.

Insisto que Dayana esta para mejores cosas, pero esto es algo, me alegra por ella, la amo! :love:

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LES SOY SINCERO? COMO A LOS 30 MINUTOS FUE QUE ME DI CUENTA QUE ERA DAYANA LA DE LA FOTO

:lol::sonrojado::blush:

¿Por qué será? :ansioso:

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